Σύμφωνα με ανάρτηση του Προέδρου του ΕΕΘ κ. Κυριάκου Μερελή:
«Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους επαγγελματίες και τις μικρές επιχειρήσεις που αποτελούν τον πυρήνα της τοπικής μας οικονομίας, το Διοικητικό Συμβούλιο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης έλαβε ομόφωνα την απόφαση να προχωρήσει σε μια στοχευμένη επικοινωνιακή καμπάνια για την εορταστική περίοδο του Πάσχα, με παρουσία σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media).
Στηρίζουμε τις γειτονιές μας. Στηρίζουμε τους ανθρώπους μας!
Τους επαγγελματίες που στέκονται δίπλα μας όλο το χρόνο με συνέπεια, αξιοπιστία και αγάπη για αυτό που κάνουν.
Σε μια εποχή που η έννοια της κοινότητας είναι πιο σημαντική από ποτέ, επιλέγουμε να ενισχύσουμε την τοπική αγορά.
Να εμπιστευτούμε τα καταστήματα της γειτονιάς μας.
Να κρατήσουμε ζωντανή την τοπική αγορά και να ενισχύσουμε την επιχειρηματικότητα.
Η ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας περνάει από τις επιλογές όλων μας!
Εύχομαι σε όλες και όλους καλό Πάσχα, με υγεία, αισιοδοξία και αλληλεγγύη.»